Nu när ännu en fantastisk säsong har gått i mål vill jag rikta ett varmt och innerligt tack till er alla; spelare, ledare, funktionärer, domare, föräldrar, medlemmar och alla andra som på olika sätt är en del av HK Aranäs.
Det är de ideella krafterna som är hjärtat i vår förening. Varje träning, match, kioskpass, skjuts, styrelsemöte och alla de där små insatserna som kanske inte alltid syns, tillsammans gör de en enorm skillnad. Tack för allt ni gör. Ert engagemang betyder mer än ni kanske anar.
Ett lika stort tack vill jag rikta till våra sponsorer och samarbetspartners. Tack för att ni tror på HK Aranäs och är med och skapar möjligheter för våra barn, ungdomar och seniorer. Utan ert stöd hade mycket av det vi gör inte varit möjligt.
Vid gårdagens årsmöte valdes Daniel Himlevik till ny ordförande för HK Aranäs. Efter att själv ha valt att lämna uppdraget känns det både vemodigt och glädjande att lämna över till nya krafter.
Jag vill samtidigt passa på att önska Daniel ett stort lycka till i sitt nya uppdrag. Daniel har varit en del av HK Aranäs under många år och har en gedigen handbollskunskap, ett starkt affärsmässigt driv och mycket goda ledaregenskaper.
Tillsammans med styrelsen är jag övertygad om att han kommer att fortsätta utveckla föreningen och leda HK Aranäs vidare med samma engagemang och framtidstro som kännetecknar vår förening.
Att få vara ordförande för HK Aranäs under alla dessa år har varit ett stort privilegium. Jag vill rikta ett varmt tack för det förtroende jag fått, för alla möten, alla skratt och allt engagemang jag fått uppleva tillsammans med er.
Jag lämnar uppdraget med stor stolthet över det vi tillsammans har åstadkommit och med en stark tro på föreningens framtid.
Det är människorna i och runt HK Aranäs som gör föreningen så speciell.
Nu önskar jag er alla en riktigt härlig sommar. Njut av ledighet, soliga dagar och tid tillsammans med familj och vänner. Ladda batterierna, ta hand om varandra och kom tillbaka med ny energi så ses vi snart igen för ännu en säsong fylld av gemenskap, glädje och handboll.
Glad sommar!
Med varma hälsningar,
Mattias Hallendorff
Avgående ordförande, HK Aranäs